Ruska bajka // Russian fairytale




čuvali me od zime // 
ruska vunena marama, bunda i tartan sako iz maminog ormana // torba sa Nylona // Timberland kanađanke // želebitikožne pantalone Gina tricot // Philip Russel plavi kardigan // 2xCasio sat // H&M ogrlica

kept me from freezing // 
Russian wool scarf, fur coat and tartan jacket courtesy of my mum // bag from Nylon flea market // Timberland boots // wannabe leather pants Gina tricot // Philip Russel long blue cardi // 2xCasio watch // H&M necklace 

photo // Milan






43 comments:

  1. ova zima i sneg baš inspirišu u ruskom maniru :)

    ReplyDelete
  2. po naslovu sam vec znala da ce mi se opasno svideti sve!

    ReplyDelete
  3. Sako je fenomenalan,dobra kombinacija boja. Dopadaju mi se satovi.

    ReplyDelete
  4. Prava ruska bajka ;)
    Divne fotkice, a torba je fenomenalna (imam sličnu)!

    ReplyDelete
  5. gde moze da se nadje zlatni casio kod nas? svuda sam ga trazila i nisam uspela :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. koliko ja znam, kod nas ih nema, moj je od pre 2 leta iz Spanije...

      http://www.asos.com/search/casio?hrd=1&q=casio#state=Rf-400%3D110&parentID=Rf-400&pge=0&pgeSize=20&sort=-1

      na ASOSu ce ti biti najlakse, besplatna je postarina :)

      Delete
  6. Wonderful pictures!! Love your outfit indoors and out! The volumed and textured layers build up to a great look,especially love that vibrant purple colour on you! :)

    Take care,Daniella xox

    ReplyDelete
  7. Hm...ovaj look mi se toliko sviđa da ti, evo, šaljem svoj prvi comment. :*, tvoj ponosni (i pomalo zlobni) prijatelj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. u svetu modnog blogginga malo zlobe je u redu :P

      micko****te+hvala

      Delete
  8. divne slike a sako je fenomenalan :-)( veliki fan kariranih stvari )

    ReplyDelete
  9. nekako bas po mom sareno-sneznom ukusu :*

    ReplyDelete
  10. fenomenalno!!!!!! i not fer kako ja nemam rusku maramu to mi je cudo zivo,majke mi

    ReplyDelete
    Replies
    1. kad budes dosla u NS, vodim te ja na Najlon da ti nadjemo jednu :)

      Delete
  11. joj, divne snezne slike :)
    zlatni casio, i marama i sako i sve sve mi se svidja :)

    ReplyDelete
  12. E pravi naziv :)) divna siiiii , ogrlica i sako su mi pobednici!

    ReplyDelete
  13. Tako je lepo sve uklopljeno...jako je lep ovaj tvoj snezno ruski fotoseshn! ^^

    ReplyDelete
  14. haha :) pa što dva sata? I oba digitalna! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zato sto stalno kasnim :)

      Delete
    2. Gde si uzela fenomenalni zlatni casio? Svuda sam ga trazila kod nas ali bezuspesno :(

      Delete
    3. Ne znam da li si ti ista Sanja kojoj sam odgovorila malo gore, ali je odgovor i dalje isti...pa cu jedno copy+paste:

      koliko ja znam, kod nas ih nema, moj je od pre 2 leta iz Spanije...

      http://www.asos.com/search/casio?hrd=1&q=casio#state=Rf-400%3D110&parentID=Rf-400&pge=0&pgeSize=20&sort=-1

      na ASOSu ce ti biti najlakse, besplatna je postarina :)

      Delete
  15. divno!!! samo bih izbacila ta dva sata

    ReplyDelete
  16. Odlicne slike :) Mnogo mi se svidja marama :)

    ReplyDelete
  17. ja obožavam ruske marame i baš sam uspjela tetku nagovoriti da mi da svoju!!! volim slojevito oblačenje !

    ReplyDelete
  18. hvala svima na lepim komentarima :)

    ReplyDelete
  19. Pa bas si kao iz bajke! :) Sve mi odlicno + tvoja frizura je pravo savrsenstvo! :)

    ReplyDelete
  20. Mnogo si slatka, taj sako je savršen!

    ReplyDelete
  21. Najbolje su stvari iz maminog ormana :))

    ReplyDelete
  22. Oduševljena! Mamine stvari su the best!

    ReplyDelete
  23. paaaa divnoća je ovo eto šta je! :)
    maramaa i taj plavi kardigan, uf kako se uklopiše, a ogrlica je ... ♥_♥
    d i v n o ć a :)

    ReplyDelete
  24. uh, sto bih ja tu rusku maramu. imale su ih i mama i baba, a sad ni traga od njih, nepravda!!! OUTRAGEOUS!!!
    dakle mamin ormar najbolje greje. i approve <3

    ReplyDelete
  25. Kaaako je lep blejzer! Odlična si! :)

    ReplyDelete
  26. mamin ormar rules :)

    jos jednom hvala <3

    ReplyDelete
  27. Tartan je prelep! Zelim takav jedan za sebe! :)

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. hehehe stvarno look prva liga
    romantican&neobican
    a te marame takve su mi divne :)

    ReplyDelete
  29. Love your combination green tartan jacket with amazing accessories collar necklace and casio watches!
    xo

    ReplyDelete
  30. kako dobra kombinacija..uvek me odusevis...carica si...

    ReplyDelete
  31. predivno, svaki komad mi je fantastičan! kad sam vidjel ovo na lookbook-u morala sam ti dati srce!

    ReplyDelete
  32. jos jednom hvala svima na komenarima :)

    ReplyDelete
  33. Odličan outfit sa karo sakoićem! U sako sam se zaljubila! Svaka čast na savršeno uklopljenom layeringu:)

    ReplyDelete