Macarons + Cupcakes

Neko voli macarons, neko cupcakes. Večiti rivalitet Pariza i Njujorka svake godine kulminira u takmičenju za najmaštovitiji i najdekadentniji praznični izlog. Karneval (prepariranih) životinja kod Bergdorf Goodman-a možda jeste pobeda zanatstva i umešnosti, ali ja ipak glasam za pariski Printemps, i vojsku minijaturnih Karla Lagerfilda. Ne samo zato što je na promociji bila Vanessa Paradis. 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Some prefer macarons, some cupcakes. Every holiday season the eternal rivalry between Paris and New York culminates, in order to overshadow the rest with the most sumptuous and eye-catching windows. The carnival of (taxidermy) animals at Bergdorf Goodman truly is a magnificent victory of craftmanship, yet my vote goes to Parisian Printemps and their miniature Karl Lagerfeld figurines. Not only because Vanessa Paradis was there. 


Još malo praznične divote. // A bit more of holiday season window delicacies.


Naravno, sve postaje bolje ako dodate malo Noela Fieldinga <3 // Of course, things become infinitely better if you add a dash of Noel Fielding <3

22 comments:

  1. Kakav sarenoliki post! Bas sam uzivala! hahahah... glas definitivno odlazi malim karlovima! Neodoljivi su! :)

    ReplyDelete
  2. Miu Miu, mada i mali KL su smejurija :)

    ReplyDelete
  3. Tesko mi je da se odlucim za najbolji izlog, ali to ce ipak biti slika broj 2.Snezna kraljica sa polarnim medvedima i irvasom.
    Volim sneg, jer nije slucajno bele nevine boje.
    Super mi je naziv posta ~)
    Svidja mi se jos zeko fotograf sa krokodilom ~)), a super su mi Moschino debeljuskasti pigvini u smoking odelcima!!
    Volim!!

    ReplyDelete
  4. Iz nekog razloga, svi ovi sa životinjama su mi nenormalno jezivi...nešto nije u redu sa mnom :D

    ReplyDelete
  5. Tezak izbor, svi su odlicni!:)

    ReplyDelete
  6. wow, beautiful!

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. bajkoliko! u odsustvu istih potpuno me odusevljavaju i jedni i drugi!

    ReplyDelete
  8. Amazing pics ! I love those shop windows ! They are so beautiful and genial ! I like your blog, if you like mine let's follow each other <3
    Happy New Year !!!

    Fashion and Cookies
    Follow Fashion and Cookies with Bloglovin
    Fashion and Cookies on Facebook
    My Twitter

    ReplyDelete
  9. nice! x

    p.s. I'm having a giveaway from fox house if you'd like to check it out. :)
    devorelebeaumonstre.com

    ReplyDelete
  10. Ovi izlozi su tako dobri, nisam se mogla prestat divit u Milanu!! :)


    xoxo
    Antonia
    FASHION IMPERATIVE

    ReplyDelete
  11. Jednom recju prelepo! :D
    A Noel mi je car! I njegove stvari iz TOPSHOP-a! Mighy Boosh mi je jedna od omiljenih serija! Samo cu reci Future Sailors! Nadam se da znas o kojoj epizodi pricam! :D
    XoXo

    ReplyDelete
  12. pjur art ....ja bi volela da uredjujem izloge..gledali smo jedan pedivan shpanski film,glavnoj junakinji je to posao.i opet je vratila tu zelju iz tetinjstva....

    ReplyDelete
  13. I macarons i cupcakes, i Njujork i Pariz, samo me vodite :)

    @Isidora - naravno da znam tu epizodu, Mighty Boosh <33333

    ReplyDelete
  14. nice pictures!! YOur blozuse is amazing! What country are you rom like what langiage is that?

    ♥♥Style-Roulette♥♥

    xoxo,
    Luísa

    ReplyDelete
  15. Ja sam nova u blog svijetu,pa bi dobro dosla svaka pomoc.

    http://imagination-fashion.blogspot.com/

    :)

    ReplyDelete
  16. @Luisa - Thanks <3 Oh, and I'm from Serbia

    ReplyDelete